Alvina

Alla inlägg under april 2012

Av Alvina Andersson - 27 april 2012 17:29

     


Imorgon far jag det for jag aker hem till Sverige pa semester! Haha det kanns sjukt att saga sa men ja jag bor ju inte langre i Sverige sa... Ah va jag saknar min familj & mina vanner!


Kommer sakna Mike na galet men som tur ar kommer han till Sverige efter en vecka ocksa :) wihoooooo




Puss.


Av Alvina Andersson - 26 april 2012 17:12

 

 

 

Jo, BATMAN BOR DAR, COOLT VA?!  i det dar slottet ar filmerna inspelade i alla fall. Det finns aven en otroligt vacker park runt omkring for den som gillar att ga eller springa.. pust.


Det ar tydligen valdigt populart att ligga dar pa det oppna faltet & sola pa sommaren. Kan inte tanka mig att det gar att jamfora med badstrander som jag annars ar van vid hemma i Sverige huuuuu huuuuu..

Av Alvina Andersson - 26 april 2012 16:54

        


FOR DET GOR JAG.



jag alskar fruktsallad.. gaaaah



Av Alvina Andersson - 18 april 2012 00:16

   

     

Jag ar i alla fall trott pa att vara sa morkharig, sa nu till sommaren kanns det ratt med en frasch blondhet. Slingor eller blond. Jag gillar nar det ser naturligt solblekt ut :)



Puss.

Alvina

Av Alvina Andersson - 17 april 2012 23:58

     

Saknar forra sommaren. Hoppas pa en stralande sommar i ar ocksa! :)


Vi hade 17 grader i en hel vecka for nagra veckor sedan. Trad och blommor borjar att blomma ut nu?! (redan liksom). Stor klimatskillnad.




Puss.

Alvina



Av Alvina Andersson - 17 april 2012 21:41

                

Jag har saaaa roligt just nu! Vi far se om jag visar er nagon gang nar det ar klart hoho. :)


Saknar min lilla bebis-vovve. hu hu

Han ar nog varldens roligaste hund om jag far saga det sjalv. Sa liten, men i hans huvud ar han ett lejon. Tvekar inte en sekund att kaxa upp sig mot en rottweiler t.ex (vilket inte ar sa bra) :s

Det roliga med honom ar att han har sanna egna och konstiga ideer.

Han ar otroligt lattlard och han kan allt ifran att fnysa, slicka sig om nosen pa kommando, till att spela dod, dansa, osv osv. Har en film da vi sjunger tillsammans ocksa.. Ni ska fa se! haha.


Maste fortsatta med det jag gor nu!


Puss.

Alvina

Av Alvina Andersson - 17 april 2012 02:48

                                       

Pa paskhelgen bjod min kara pojkvan mig pa en trevlig tur till Sheffield. En mycket fin stad. Sheffield ska tydligen vara Europas gronaste (av vaxtlighet) stad. Det uppskattades verkligen! Saknade min familj och vanner sa mycket over pasken sa blev verkligen glad over den har overaskningen. Nu har jag dock inga bilder pa sjalvaste staden utan lagger istallet upp bilder pa hotellet och pa det fina stallet vi besokte pa hemvagen. Sangen va det absolut mjukaste jag nagonsin sovit i. Ville bara ta med mig den hem, fast anda inte. Tank vad manga som sovit i den liksom.. Nej men mjuk va den!


Det fanns en gard dar precis brevid vattnet. Garden sag ut som ett slott ifran en sagovarld. Jag onskar att jag nagon gang i livet kan bo sa fint! Det fanns aven ett stall med fina hastar.. Aaahh dor lite.


Puss

Alvina

Av Alvina Andersson - 17 april 2012 01:57

       


Jag har flyttat till England!!! Flyttade for cirka 2 manader sedan, lite drygt. Trivs superbra och det finns sa himla mycket att gora sa darfor har bloggen hamnat efter! Ledsen for det, men tankte gottgora det nu och ta tag i det hela och visa lite bilder ifran staden jag bor i just nu. - Visst ar det fint?


Jag  kommer ifran en liten stad langt upp i kalla norrland. Kan saga att det blev en stor omstallning! Fast det ar det vall for alla som flyttar hemifran. Kanske en aning storre for min del da som flyttade till ett annat land. Men, Nar man ar ung ska man leva livet! Jag var sa less pa allt dar hemma, jag ville bara dra nagonstans och borja leva MITT liv tillsamans med min alskade pojkvan. Ar sa lycklig med honom!



Puss.

Alvina





Presentation


Hej & Hå!

Läs om mitt spännande liv i England. Om min fina häst och om mina drömmar om framtiden!

Puss på er.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards