Alvina

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Alvina Andersson - 22 maj 2012 16:19

         

   

Det ar sa galet varmt ute.. Far nastan panik. Har endast gatt och gatt idag, heeeeela dagen. Mina ben dor snart.. Haha ja nu klagar jag verkligen, fast jag far lov att se det fran den goda sidan.. Bra traning! Vi gick in till centrum igen for att kopa Mikes van en present. Jag holl pa att smalta bort som en glass i solen. Hur kan det vara sa varmt redan?


Nu ska grabbarna aka och spela tennis.. Kanske borde joina? (Titta pa och sola lite alltsa. Eftersom mina ben ar doende haha.)

Spelade tennis med Mike for nagon manad sedan.. och ja jag va ju grymt bra. Ehm eller.. Kunde inte rora armen dagen efter :S


Nae vi haller oss till hastar va! Nagot man ar skaplig pa i alla fall.



PUSS.  



Av Alvina Andersson - 22 maj 2012 12:48

           


Varit pa ett mote idag angaende nytt jobb. Jag gar saklart helt fel och sa langt ifran vart jag skulle som mojligt. Jag kom in dar och da sa dom du ska vara pa den sodra delen av staden. Sprungit som en flasande hund genom hela Nottingham nu. Haha. Klant.


Det ar sa gaaaalet varmt idag! En riktig sommardag. Hoppas det ar fint vader hemma i Sverige ocksa!

Maste kila, lunch sedan ivag igen.......



PUSS.  

Av Alvina Andersson - 22 maj 2012 00:01

    


Ja det ar fortfarande Mondag har i England.

Jag och Mike var precis pa vag att ga och lagga oss.. Da stormar hans kompisar in for en van fyller ar. Nu blev det kalas har istallet. Alla ska ut och festa forutom vi for Mike jobbar 12 timmars hela veckan. Jag kan ju dra ut iofs, men han kan inte sova utan mig sa bast jag stannar inne ;) Man vet aldrig vad som hander har inte!


Godnatt ni andra!



PUSS.     

  

Presentation


Hej & Hå!

Läs om mitt spännande liv i England. Om min fina häst och om mina drömmar om framtiden!

Puss på er.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards